Dyrektor ds. marketingu i PR, analityk rynku mieszkaniowego, Metrohouse Franchise S.A.
Od kilkunastu lat związany z branżą nieruchomości i public relations. Pierwsze szlify zdobywał w grupie Polanowscy Nieruchomości, był także związany jako wykładowca z Wyższą Szkołą Gospodarowania Nieruchomościami. Od 2008 r. koordynuje działania PR-owe, a od kilku lat także marketingowe w Metrohouse Franchise S.A. Od niedawna współpracuje z pośrednikiem finansowym Gold Finance, gdzie wspiera wdrażanie narzędzi marketingowych w strukturach spółki.
W latach 2011-2013 członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, obecnie członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia. Współautor cyklicznych raportów Polski Rynek Nieruchomości, autor licznych artykułów, opracowań, poradników i analiz rynku mieszkaniowego.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych studiów w Szkole Głównej Handlowej i Wyższej Szkole Gospodarowania Nieruchomościami.

Prelekcje